Konvokesyen (^_^)

Alhamdulillah...
Akhirnya secara rasmi saya sudah tamat belajar di peringkat sarjana muda...
UiTM telah memberi banyak ilmu dan pengalaman...
Terima kasih kepada semua pendidik..

Pada 01/12/2012 ---->
Majlis Konvekesyen yang ke-77 pada sesi ke-12 sidang petang..
Menyaksikan seramai hampir 1600 pelajar mendapat sijil masing-masing...





Sijil di sampaikan oleh PRO-CANSELOR UiTM
YBhg. Tan Sri Nuraizah Abdul Hamid..
Penyampaian sijil ini diadakan di DATC UiTM...



Kepada rakan2 sekuliah...
Terima kasih kerana sudi menjadi rakan yang terbaik..
Selepas ini kita akan membawa haluan masing2..
Semoga semuanya berjaya..
Harapan saya kita akan sentiasa berhubungan...
FB kn ada... hee...



(~ambil gmbr dr fb rakan~)


Kepada keluarga saya terutamanya...
Walaupun banyak halangan yang ditermpuhi..
Jem.. Tempat yang sesak... Dan lain2..
Terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan..

Tahniah kepada semua yang berjaya menamatkan pengajian...



Akhir kata saya untuk entri ini..
Kepada yang sudi datang ke konvokesyen saya..
Saya ucapkan beribu terima kasih..


Doakan kejayaan saya sama ada di dunia ataupun di akhirat..
Saya dahului dengan ucapan terima kasih...
(^_^)

No comments:

Post a Comment